Indien Cowgirl Store de bestelde producten op voorraad heeft, heeft u uw bestelling doorgaans binnen 48 uur in huis. Is dit niet het geval, omdat niet alle kleuren en maten op voorraad zijn, dan is de levertijd afhankelijk van de leverancier van betreffend product.

Kleding, laarzen en sieraden op de website zijn op voorraad, tenzij anders vermeld. Mocht uw maat niet (meer) beschikbaar zijn, dan kunt u ons hierover een mail sturen en wij informeren u over de levertijd. Cowgirl Up en Wrangler kleding, Showkleding, bepaalde laazen en tassen worden geïmporteerd vanuit Amerika. Wij geven geen garantie op geïmporteerde goederen vanuit Amerika.

Niet alle Horse Tack is op voorraad, maar wordt geleverd vanuit Europa en is doorgaans leverbaar binnen 2-5 werkdagen. In het geval dit langer duurt, ontvangt u altijd persoonlijk bericht. Voor vragen hieromtrent kunt u ons altijd bellen of een mail sturen. Levertijden van Professional's Choice en Stars & Stripes zijn circa 1 week. 

Bevestiging

Nadat u via de website besteld heeft, ontvangt u altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Let op: webservers zoals Hotmail en Gmail zien automatische mail vaak als spam en daardoor kan uw bestellingsbevestiging in de Ongewenste mail terecht komen. Check deze mail en vink Cowgirl Store daarna als veilige afzender aan. Dan ontvangt u de verzendbevestiging met track&trace code normaal in uw Postvan In. 

Moment van leveren

De producten die u heeft besteld worden geleverd op het adres dat u heeft opgegeven. Hierbij gelden de levermomenten van de vervoerder. Dit betekent dat bestellingen overdag aangeleverd worden. Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u automatisch een verzendbevestiging met track&trace code per e-mail. Zie bovenstaand over automatische e-mail. 

Vooruitbetaling

Cowgirl Store levert alleen bij vooruitbetaling. Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten

Cowgirl Store hanteert de verzendtarieven van MyParcel. De website berekent automatisch de verzendkosten per artikel. Heeft u slechts een klein en/of licht artikel besteld wat door de brievenbus past, dan wordt hiervoor brievenbus tarief berekend. 

Retourrecht

Er zijn verschillende redenen waarom een product teruggestuurd kan worden naar Cowgirl Store:

  • Er is een defect product geleverd
  • Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met ons via info@cowgirlstore.nl. 
    BELANGRIJK: Hoewel de kosten voor het verzenden in dit geval voor Cowgirl Store zijn, dient u de retour zending wel voldoende te frankeren. Pakketten die niet gefrankeerd zijn worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten. Verder geldt dat alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd en het product voorzien moet zijn van een probleemomschrijving. Dit kunt u doen via onderstaand formulier.
  • De levering komt niet overeen met hetgeen is besteld.
  • Mocht de levering niet overeenkomen met hetgeen u heeft besteld, dan kunt u dit uiteraard terugsturen. Neem vooraf wel eerst contact op met ons via info@cowgirlstore.nl. Wij zullen dan proberen u direct het juiste product alsnog na te sturen.
    BELANGRIJK: Hoewel de kosten voor het verzenden in dit geval voor Cowgirl Store zijn, dient u de retour zending wel voldoende te frankeren. Pakketten die niet gefrankeerd zijn worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten. U kunt dit doen via onderstaand formulier.
  • U heeft zich vergist of bent niet tevreden. 
  • We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Cowgirl Store. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over het bestelde product. U kunt het product dan binnen 14 dagen retour sturen aan Cowgirl Store. Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn in dit geval voor rekening van de klant.

 

Bij retourzending altijd gebruik maken van dit retourformulier:   "formulier voor retourzenden