Wilt u de zending ruilen of retourneren? Dat kan altijd binnen 14 dagen.

 

Ruilen

  • U betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van het artikel.
  • Wij betalen de verzendkosten voor het opsturen van het vervangende artikel.

 

Retourneren

  • U betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van de artikelen.
  • Na ontvangst van alle bestelde artikelen zullen wij binnen 5 werkdagen het volledig betaalde bedrag, dus incl. verzendkosten, terugstorten.
  • Mocht u meerdere artikelen hebben besteld en u stuurt niet alles terug, dan vergoeden wij de verzendkosten niet. Wij vergoeden dan alleen het terug gezonden artikel.
  • Let op dat u wel binnen de wettelijke termijn van 14 dagen de artikelen retour stuurt. 

 

Verkeerd of defect artikel ontvangen?

  • Wij regelen dit kosteloos. De verzendkosten worden altijd door ons betaald. Neem bij ontvangst van een verkeerd of defect artikel direct contact met ons op via de mail. Zie hiervoor de voorwaarden onder "Levering en Garantie" 

 

Wat kunt u niet ruilen en retourneren?

  • Door u zelf beschadigde, incomplete of gebruikte artikelen.
  • Artikelen langer dan 2 weken geleden geleverd.
  • In opdracht geïmporteerde artikelen uit Amerika, zoals laarzen en kleding. Wees daarom zeker van uw bestelling voordat u opdracht tot import geeft.

 

Hoe werkt ruilen/retourneren via de post?

  • Vul hiervoor onderstaand retourformulier in. U kunt deze downloaden en volledig ingevuld samen met de artikelen terug sturen.

  • Heeft u via Kiala het pakket ontvangen en wilt u ook via Kiala retourneren? Kies dan het Kiala Punt "Prima Stella" te Beetsterzwaag.

 

"formulier voor retourzenden